Saturday, September 22, 2012

First week exercise to get the ideal body

Walaupun susah tetapi saya tetap akan cuba kerana saya takut jika saya mendapat masuk ke mana-mana universiti orang sekeliling akan mengertawakan diri saya.Sebelum saya mulakan senaman yang di anjurkan oleh internet berat badan saya adalah 110 kg. 

Cuba bayangkan besar manakah saya ini. tetapi apa bila hampir seminggu saya menjalankan senaman dan permakanan yang sihat saya dapat rasakan bahawa lipatan di sekeliling pinggang saya mula hilang walaupun lambat. serta peha dan perutku mula lembik.

Seronok gila bila badan kita mula bertindak balas. Target aku minggu ini hendak turun palaing minimum 6 kg. Macam mana saya nak turun paling banyak lemak ialah melakukan aerobik. Harap - harap sebulan genap nanti berat badan ku turun dgn jmlah yg besar. Tunggu ya perkhabaran dari ku. Wish me luck guys.




No comments:

Post a Comment